در اکوسیستم آمینا، صاحبین کسب و کارهـا می‌توانند علاوه بر خریـد دستگاه کارتخوان مورد نیاز و اتصال آن به حساب دلخواه خود، از خدمات سرویس ارزش افزوده آمینا بر روی پایانه‌های فروش (POS)  بهره‌مند گردند.

کارتخوان‌های ویژه

سرویس‌های ارزش افزوده بر روی دستگاه کارتخوان

تقریباً قریب به اتفاق تمامی کارتخوان‌های موجود در کشور در همه صنوف، از مراکز درمانی گرفته تا طلافروشی و سوپرمارکت، چهار منوی یکسان را که شامل:
.  خرید

مانده موجودی
قبض
. شارژ

است را نمایش می‌دهند و در صورتی که کسب و کاری بخواهد بر حسب نیاز ، منوی دیگری را بر روی دستگاه کارتخوان خود بیافزاید، تنها در صورتی که آن کسب و کار، جزء مارکت‌های بزرگ باشد، احتمالاً درخواست آن، توسط شرکت‌های PSP با صرف زمان طولانی مورد بررسی قرار می‌گیرد. حال آنکه با بهره‌گیری از  سرویس‌های ارزش افزوده آمینا، بر روی دستگاه کارتخوان، صاحبین کسب و کارها می‌توانند، هر منو و درخواستی را که پیاده سازی آن با توجه به صفحه کلید و نمایشگر موجود بر روی دستگاه کارتخوان (حتی کارتخوان های قدیمی) امکان‌پذیر باشد را در کمترین زمان (چندساعت) و بدون آنکه از قبل در سیستم تولید شده باشد ایجاد و بروی پایانه فروش خود ملاحظه نمایند.

این روش منحصر به فرد و انحصاری، برخلاف روش‌های موجود در PSPها، که از قبل، برای چندین صنف اپلیکیشن کارتخوان نوشته شده و فقط با ارسال پیامی فعال و یا غیرفعال می‌گردد، کاملاً متفاوت می‌باشد.
در این روش، هیچگونه اپلیکیشن آماده‌ای وجود نداشته و تیم تولید، بدون هیچ اطلاعی از مدل سرویس و درخواست مشتری، سرویس مد نظر را درظرف چند ساعت ایجاد (حتی توسط خود پذیرنده در اپلیکیشن آمینا) و با خاموش و روشن کردن دستگاه کارتخوان در کمتر از چند ثانیه و با یک خط تلفن معمولی بدون نیاز به اینترنت، سرویس جدید بر روی دستگاه کارتخوان ویژه همان کسب و کار  قابل استفاده می‌گردد.

صندوق فروشگاهی
با استفاده از این سرویس دیگر نیازی به خرید صندوق فروشگاهی آن هم با صرف هزینه‌های گزاف نخواهد بود و فقط کافیست یک دستگاه بارکد‌خوان به پایانه فروشگاهی موجود متصل گردد و یا فروشنده و حتی خود خریدار با موبایل، بارکدهای کالا را اسکن نموده و فاکتور و رسید پرداخت کالاها را از دستگاه کارتخوان دریافت نمایند.

نوبت‌دهی
با استفاده از این سرویس امکان ارائه نوبت همزمان با خرید کالا وجود دارد.

حضور و غیاب
امکان ثبت حضور و غیاب پرسنل و گزارش‌گیری توسط مدیران بدون نیاز به خرید دستگاه حضور و غیاب با استفاده از کارت بانکی و دستگاه کارتخوان

ثبت و دریافت رسید خرید نقدی
با استفاده از این سرویس ویژه، صاحبین کسب و کار می توانند علاوه بر ثبت خریدهایی که با کارت بانکی صورت می‌گیرد، خریدهای نقدی مشتریان را نیز ثبت و رسید خرید نیز ارائه نمایند.

شارژ ساختمان 
مدیران ساختمان و مجتمع‌های تجاری می‌توانند با ورود اطلاعات واحدها و مشخص نمودن متدهای دریافت شارژ و نحوه محاسبه این امکان را فراهم نمایند که مالکین و مستأجران بتوانند بر روی دستگاه کارتخوان شارژ و یا پرداخت علی‌الحساب خود را پرداخت و رسید با جزئیات مربوط به ساختمان را دریافت نمایند. 

حسابداری 
برای صاحبین کسب و کار این امکان فراهم شده تا بر روی دستگاه کارتخوان خود، یک سیستم حسابداری ساده، شامل ثبت فاکتورهای خرید و فروش و نیز دریافت گزارش‌های لازم  را داشته باشند.

افزودن شماره تلفن مشتریان به باشگاه 
صاحبین کسب و کارها می توانند به جای خرید دستگاه مجزایی برای ثبت شماره تلفن مشتریان و نگه‌داشتن آن در باشگاه مشتریان، از این سرویس بر روی دستگاه کارتخوان خود بهره‌مند گردند.


سرویس‌های دیگر ارزش افزوده آمینا شامل:

​​​​​​​پارکینگ، نظر سنجی، انتخابات
فروش اقساطی، خدمات اعتباری، استعلام قیمت   
ثبت گارانتی، فیش غذا، تسهیم


و هر آنچه مورد نیاز صاحبین کسب و کار و سازمان‌ها می‌باشد.

سبد خرید